مطالب مرتبط:
برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر در گیلان
مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شبانه روزی فارسیان قانچی افتتاح شد
راه اندازی هشت مرکز جدید مشاوره خانواده در خوزستان 
8 مرکز جدید مشاوره خانواده در خوزستان راه اندازی شد
راه اندازی 8 مرکز جدید مشاوره خانواده در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 17:052024-08-31سياسي

ارائه خدمات مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر فارس به حدود 7 هزار ایثارگر


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان به حدود 7 هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه کرده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان به حدود 7 هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه کرده است.

ابراهیم بیانی امروز، 10 شهریورماه در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان فارس با اشاره به اهمیت موضوع مشاوره در زندگی افراد گفت: فرآیند مشاوره به عنوان تکنیکی برای کاربرد آگاهی هایی چون شناخت توانایی ها، قابلیت ها، نگرش ها و دیگر ویژگی های فردی است و در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با استفاده از دانش حرفه ای مشاوران و متخصصین در راستای افزایش توانایی های جامعه بزرگ ایثارگری گام برداشته است.

وی افزود: به منظور تکریم خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و تسهیل دسترسی آن بزرگواران به مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر، تاکنون 7 مرکز در شهرهای شیراز، آباده، مرودشت، فسا، جهرم، کازرون و ممسنی راه اندازی شده که به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان خدمات مشاوره ارائه می کند.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگر - شاهد و ایثارگر - مشاوره - ایثارگران - مرکز مشاوره - خانواده های معظم شهدا
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر فارس به حدود 7 هزار ایثارگر

ارائه خدمات مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر فارس به حدود 7 هزار ایثارگر