مطالب مرتبط:
پست بانک ایران بخشنامه اعطای تسهیلات تلفیقی و یارانه سود وفق برنامه های دستگاه اجرایی، قانون بودجه سال 1402 کشور برای توسعه زیست بوم اقتصاد دیجیتال را ابلاغ کرد
کسب رتبه اول سازمان تأمین اجتماعی در شاخص دولت یکپارچه در بین 162 دستگاه اجرایی
انتصاب نماینده ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه در حفظ و احیای جنگل های زاگرس
انتصاب نماینده ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه در حفظ و احیای جنگل های زاگرس
برگزاری میز ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی استان با مردم مهاباد در روز پنجشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 10:252024-08-22سياسي

ابلاغ بودجه دستگاه های اجرایی مشهد به سازمان برنامه و بودجه


بودجه شهرستان پس از فصل بندی و توزیع، در نشست کمیته برنامه ریزی مشهد مقدس تصویب و جهت اقدامات بعدی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

- مشهد- فرماندار مشهد گفت: بودجه شهرستان پس از فصل بندی و توزیع، در نشست کمیته برنامه ریزی مشهد مقدس تصویب و جهت اقدامات بعدی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن داوری در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی، ما باید بر اساس قانون بودجه شهرستان را بین دستگاه های اجرایی توزیع کنیم.

لذا امسال نگاه ویژه ای به موضوع فوق داشتیم و تمام تلاش ما این بود که به گونه ای مدیریت کنیم تا پروژه ها بر اساس اولویت ها تعریف و بودجه را هم طبق آن توزیع نماییم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه توجه ویژه ای به دستگاه های اجرایی فعال و پویای شهرستان داشته ایم، افزود: با همه دستگاه های اجرایی در راستای تحقق بودجه، جلسات کاربردی و کارشناسی برگزار کرده ایم و زمان بندی بودجه تعیین شد.

وی تصریح کرد: بودجه شهرستان پس از فصل بندی و توزیع، در نشست کمیته برنامه ریزی مشهد مقدس تصویب و جهت اقدامات بعدی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.


برچسب ها: کمیته برنامه ریزی - نشست کمیته برنامه ریزی - سازمان برنامه و بودجه - دستگاه های اجرایی - برنامه - برنامه ریزی - بودجه
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بودجه دستگاه های اجرایی مشهد به سازمان برنامه و بودجه

ابلاغ بودجه دستگاه های اجرایی مشهد به سازمان برنامه و بودجه