مطالب مرتبط:
بررسی تخصصی بروکر ارانته و مراحل ثبت نام در آن
10 شهریور آخرین مهلت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت رشته های تخصصی
لینک ثبت نام ایران خودرو شهریور 1403 / با 200 میلیون سورن پلاس و پژو 207 بخرید! + عکس
احضار و تسخیر جن
مطالبات کل زنجیره فولاد در برابر حاکمیت یک صدا و یک دست شود/ محدودیت های شدید بر صنایع در سال جهش تولید قابل قبول نیست/ مقصر اصلی عدم انسجام در زنجیره فولاد دولت است؛ صدای بخش خصوصی و انجمن های تخصصی شنیده شود/ دولت از تصدی گری دست بردارد؛ به دولت پزشکیان برای رفع موانع تولید خوشبین ا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 11:202024-08-29فرهنگي

نگاه تخصصی یک جشنواره به «عکس»/ احضار در آخرین مکان چطور ثبت شد؟


محسن کابلی هنرمند عکاس به نگاه تخصصی و جامع جشنواره تلویزیونی به مستند اشاره کرد و آن را کاری ویژه در عرصه عکاسی مستند دانست.

- نگاه تخصصی یک جشنواره به عکس / احضار در آخرین مکان چطور ثبت شد؟ محسن کابلی هنرمند عکاس به نگاه تخصصی و جامع جشنواره تلویزیونی به مستند اشاره کرد و آن را کاری ویژه در عرصه عکاسی مستند دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کابلی هنرمند عکاس تاکنون در جشنواره های متعددی حضور داشته و جوایز زیادی را دریافت کرده است.

وی از عکاسان باسابقه در جشنواره تلویزیونی مستند نیز به شمار می رود و در دوره سوم با مجموعه عکس آت اوغلان برنده تندیس این بخش شد و در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند نیز برای مجموعه عکس مادران میانجی شایسته تقدیر لقب گرفت.

این هنرمند عکاس، امسال نیز با ارسال 3 مجموعه عکس و 5 تک عکس به جشنواره تلویزیونی مستند، متقاضی حضور در این رویداد شده است.

کابلی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آثارش در جشنواره تلویزیونی مستند توضیح داد: مجموعه عکس احضار در آخرین مکان ، ترکیبی از نگاتیوهای برخی افراد با آخرین مکانی است که حضور داشتند و سپس از دنیا رفتند.

این مجموعه با تکنیک مالتی اکسپوژر انجام شده است.


برچسب ها: جشنواره تلویزیونی مستند - جشنواره - تلویزیونی - هنرمند عکاس - مستند - عکاس - هنرمند
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تخصصی یک جشنواره به «عکس»/ احضار در آخرین مکان چطور ثبت شد؟

نگاه تخصصی یک جشنواره به «عکس»/ احضار در آخرین مکان چطور ثبت شد؟