مطالب مرتبط:
یک جهان تناقض
استقبال با شکوه مردم ری از قهرمان کشتی جهان
(تصاویر) ثبت غول پیکرترین آیفون جهان در گینس
قهرمان کشتی جهان: با طلای المپیک دل مادرم را شاد می کنم
بهترین انیمه های سینمایی جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 11:202024-09-11بين الملل

یک جهان تناقض


دقایقی بعد از شادی این ورزشکار ایرانی، مسئولان پارالمپیک با ادعای غیرقانونی بودن نمایش نمادهای مذهبی، طلای این ورزشکار ایرانی را پس گرفتند.

- نمایش حرکات جنسی و به تمسخر گرفتن اعتقادات دینی میلیاردها نفر در رویدادهای ورزشی پاریس آزاد بود، اما نمایش یک نماد مذهبی بدون هیچگونه توهین به شخص یا گروهی، یک حرکت غیرقانونی به حساب می آمد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری، روز جمعه 5مردادماه امسال، شهر پاریس، پایتخت فرانسه میزبان یک رویداد جنجالی بود؛ افتتاحیه رویدادهای المپیک2024.

مراسمی که با نمایش های مضحک جنسی و همچنین به سخره گرفتن اعتقادات دینی میلیاردها شهروند در کشورهای مختلف جهان و توهین به آنها همراه بود.

حتی خانواده های فرانسوی هنگام نمایش مراسم افتتاحیه المپیک پاریس از دیدن صحنه های ضداخلاقی و ضداعتقادی عوامل اجرایی المپیک شوکه شدند و بسیاری به سخره گرفتن اعتقادات مذهبی میلیاردها نفر در این مراسم را محکوم کردند؛ اما دولت فرانسه هیچ گاه حاضر نشد بابت این رفتار عذرخواهی کند.

این صحنه را کنار صحنه دیگری مرتبط با رویدادهای ورزشی پاریس قرار دهید.

در صحنه دیگری مربوط به همین چند روز پیش، یک ورزشکار ایرانی در رقابت های پارالمپیک با وجود کسب عنوان قهرمانی، مدال طلا و از همه مهم تر ثبت رکورد جدیدی در رشته پرتاب نیزه پ


برچسب ها: ورزشکار ایرانی - نمایش - المپیک - غیرقانونی - رویداد - افتتاحیه - مذهبی
آخرین اخبار سرویس:

یک جهان تناقض

یک جهان تناقض