مطالب مرتبط:
ارتباط استفاده از تلفن همراه و خطرات احتمالی برای سلامت قلب
کانون دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نمونه را کسب کرد
کانون دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه امیرکبیر رتبه نمونه را کسب کرد
قیمت روز انواع تلفن همراه در 21 شهریور 1403
سورپرایز بزرگ دولت پزشکیان | دریافت اینترنت رایگان با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 11:202024-09-11پزشكي

گسترش خطوط تلفن اضطراری و مراکز سلامت روان ضروری است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بر ضرورت گسترش خطوط تلفن اضطراری و مراکز سلامت روان در سراسر کشور به خصوص این شهرستان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بر ضرورت گسترش خطوط تلفن اضطراری و مراکز سلامت روان در سراسر کشور به خصوص این شهرستان تأکید کرد.

دکتر حامد جزجلالیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیستم شهریورماه به نام روز جهانی پیشگیری از خودکشی نام گذاری شده است، تعلق اجتماعی را کلید پیشگیری از خودکشی دانست.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی فراجا درخصوص افزایش آمار خودکشی هشدار داد و گفت: به گفته سخنگوی فراجا، سالانه بیش از 4000 نفر در ایران بر اثر خودکشی جان خود را از دست می دهند و این موضوع مهم، لزوم همدلی و همبستگی سازمان های مرتبط و دست اندر کار را بیش از پیش نمایان می کند.

رییس مرکز بهداشت نیشابور در ادامه، تاسیس مرکز جامع نگر سراج را از اقدامات ارزشمند حوزه بهداشت در پیشگیری از خودکشی برشمرد و افزود: در طول هشت ماه فعالیت این مرکز بالغ بر 80 پرونده در آستانه خودکشی تشکیل شده و پرونده افراد مذکور در دست بررسی و تحت درمان است.

وی با تاکید براینکه هر نوع اندیشه و سخنی را که بیانگر تمایل به خودکشی است باید جدی گرفت، تصریح کرد: مدارس، دانشگاه ها و رسانه ها باید تقویت مهار


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - دانشگاه علوم پزشکی - پیشگیری از خودکشی - سلامت روان - روز جهانی پیشگیری از خودکشی - خودکشی - معاون بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خطوط تلفن اضطراری و مراکز سلامت روان ضروری است

گسترش خطوط تلفن اضطراری و مراکز سلامت روان ضروری است