مطالب مرتبط:
موکب های ایرانی در اربعین تا چه زمانی خدمات می دهند؟
اولین جلسه هیئت دولت چهاردهم پس از کسب رای اعتماد وزرا از مجلس - گزارش تصویری
پزشکیان در اولین جلسه هیئت دولت چهاردهم پس از رای اعتماد مجلس به کابینه: انتصاب مدیران به هیچ وجه بر اساس رفاقت و انتساب افراد به گروه ها انجام نخواهد شد/ مردم بر اساس رفتار کلیت دولت در انتخاب ها و گزینش افراد به ما اعتماد می کنند یا بی اعتماد می شوند
گزارش تصویری | اولین جلسه هیئت دولت پس از کسب رای اعتماد وزرا از مجلس
شرط انتصاب مدیران در دولت چهاردم از زبان رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 13:002024-08-22سياسي

فرماندار نهاوند: مدیران خدمات دولت را گزارش دهند


فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند، گفت: - ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند، گفت: مدیران شهرستان نهاوند خدمات دولت را به رسانه ها گزارش دهند.

ضرغام احمدوند پنجشنبه یکم شهریور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت احیا کننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون است.

وی تصریح کرد: هفته دولت، هفته اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های نظام جمهوری اسلامی است بنابراین دستگاه های اجرایی باید نسبت به آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

احمدوند با تاکید بر اهمیت برنامه های هفته دولت در اداره ها و دستگاه های مختلف، افزود: ادارات شهرستان گزارش عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در شهرستان و پروژه ها خود را به صورت مختلف از جمله تصویری، مصاحبه با رسانه ها، نصب بنر و .


برچسب ها: فرماندار شهرستان نهاوند - شهرستان نهاوند - نظام جمهوری اسلامی - فرماندار - فرماندار شهرستان - شهرستان - هفته دولت
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نهاوند: مدیران خدمات دولت را گزارش دهند

فرماندار نهاوند: مدیران خدمات دولت را گزارش دهند