مطالب مرتبط:
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 ازسوی گشت فوریت های اجتماعی
پاسخگویی مدیران شهری شیراز در سامانه 137
کاهش 18 ثانیه ای صف انتظار تماس شهروندان با سامانه +137
انتظار شهروندان برای تماس با سامانه 137 کاهش یافت
طراحی سامانه یکپارچه سازی مشارکت های اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 13:152024-09-07سياسي

رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعی


سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی 5 ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس رسیدگی کردند.

- سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی 5 ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: گشت های حامی شهر این سازمان در سه شیفت 24 ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این مأموریت ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه 137 پلاس است .

وی افزود: در کنار اجرای طرح های ویژه کاهش آسیب های اجتماعی که در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در می آید و خودروهای حامی شهر نیز مداوم گشت زنی می کنند، در این میان شهروندان نیز کمک بسزایی برای کاهش آسیب های اجتماعی شهر دارند.

نقیب ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی می توانند با شماره 137 پلاس تماس بگیرند تا همکاران در گشت فوریت های اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی 5 ماه سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به سه هزار و 5


برچسب ها: اجتماعی - شهرداری تهران - سامانه 137 - رسیدگی - سازمان - سامانه - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعی

رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعی