رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعیسرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی 5 ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس رسیدگی کردند. - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی 5 ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس رسیدگی کردند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: گشت های حامی شهر این سازمان در سه شیفت 24 ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این مأموریت ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه 137 پلاس است . وی افزود: در کنار اجرای طرح های ویژه کاهش آسیب های اجتماعی که در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در می آید و خودروهای حامی شهر نیز مداوم گشت زنی می کنند، در این میان شهروندان نیز کمک بسزایی برای کاهش آسیب های اجتماعی شهر دارند. نقیب ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی می توانند با شماره 137 پلاس تماس بگیرند تا همکاران در گشت فوریت های اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند. سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی 5 ماه سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به سه هزار و 5 برچسب ها: اجتماعی - شهرداری تهران - سامانه 137 - رسیدگی - سازمان - سامانه - شهرداری |
آخرین اخبار سرویس: |