مطالب مرتبط:
حجم بالای تردد در جاده های زنجان
جاده قدیم مشهد _ نیشابور در هفته جاری برای تردد زائران پیاده یک طرفه می شود
پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا(ع)در موکب امام جواد(ع) کنگان
تصویری از خوش و بش علم الهدی با پزشکیان/ ملاقات در حاشیه مراسم خطبه خوانی/ رییس جمهوری، رییس مجلس، فرمانده کل سپاه و امام جمعه مشهد در یک قاب
ورود 375 هزار زائر پیاده به مشهد تا صبح روز شهادت امام رضا (14 شهریور 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 16:552024-09-04سياسي

لزوم احتیاط رانندگان در حاشیه مشهد/ حجم بالای تردد زائرین پیاده


شاهد حجم بالای تردد زائران پیاده در فاصله 10 تا 15 کیلومتری حرم امام رضا (ع) هستیم که انتظار می رود رانندگان عزیز احتیاط بیشتر در ترددها داشته باشند.

- رییس پلیس ترافیک شهری گفت: شاهد حجم بالای تردد زائران پیاده در فاصله 10 تا 15 کیلومتری حرم امام رضا (ع) هستیم که انتظار می رود رانندگان عزیز احتیاط بیشتر در ترددها داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ولی تویسرکانی رییس پلیس ترافیک شهری با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر اظهار داشت: برابر روال همه ساله مراسم سوگواری و عزاداری ایام رحلت رسول اکرم حضرت محمد (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت رضا (ع) به صورت ویژه در مشهد مقدس برگزار و شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به منظور شرکت در مراسم مذکور از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی سایر کشورهای اسلامی به مشهد عزیمت می نمایند.

این مراسم با بهره گیری از ظرفیت های موجود و برقراری تعامل با سایر سازمان ها در راستای انجام وظایف ذاتی و تدابیر ابلاغی با ایجاد بستر مناسب امنیتی انتظامی و شد آمدی نسبت به تأمین نظم و امنیت ترافیکی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته 6 میلیون زائر وارد مشهد شدند که بیش از 500 هزار زائر پیاده بوده امسال پیش بینی افزایش حداقل 15 درصدی برای وسایل نقل


برچسب ها: رانندگان - زائران پیاده - حرم امام رضا - ترافیک شهری - پلیس ترافیک - تردد - شهادت امام حسن مجتبی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احتیاط رانندگان در حاشیه مشهد/ حجم بالای تردد زائرین پیاده

لزوم احتیاط رانندگان در حاشیه مشهد/ حجم بالای تردد زائرین پیاده