مطالب مرتبط:
سیاوشی: مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد ماموریت مهم دولت باشد
تعاونی ها، الگوی مطلوبِ جهش تولید با مشارکت مردم
کولایی: پزشکیان برای بازسازی سرمایه اجتماعی باید بتواند مناسبات قدرت را در اقتصاد کشور اصلاح کند/ هیچ دولتی نتوانسته در شرایط رویارویی با جهان، وظایف خود را در برابر مردم، به خوبی انجام دهد/ دستور بازگشت دانشجویان و استادان اخراجی یکی از مهمترین اقدام ها
ضرورت رشد تعاونی ها برای شکوفایی اقتصاد/ تعاونی ها بن بست شکن هستند
سرمایه گذاری در نیروگاه های کوچک درمان کمبودها | مزیت های مشارکت مردم در تولید برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 14:052024-09-08اقتصادي

تعاونی ها تبلور مشارکت مردم در اقتصاد هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به رتبه اول ایران در تعداد تعاونی ها در سطح جهان، گفت: با توجه به اهمیت تحقق شعار سال، تعاونی ها تبلور اصلی مشارکت مردمی در اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به رتبه اول ایران در تعداد تعاونی ها در سطح جهان، گفت: با توجه به اهمیت تحقق شعار سال، تعاونی ها تبلور اصلی مشارکت مردمی در اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد هستند.

مجتبی ظفری پور امروز 18 شهریورماه در آیین تجلیل از تعاونی های برتر خوزستان اظهار کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، اقتصاد ایران در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تعریف شده است و با توجه به اهمیت تحقق شعار سال، تعاونی ها تبلور مشارکت مردمی در اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در سطح جهان نزدیک به 3 میلیون شرکت تعاونی وجود دارد که از این تعداد 101 هزار تعاونی در ایران فعال هستند.

به عبارتی بیشترین تعداد شرکت های تعاونی در کشور ایران و بعد از آن در کشور آمریکا است و این نشان از توجه ویژه به این بخش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به طرح سهام عدالت 50 میلیون نفر از مردم ایران عضو تعاونی سهام عدالت هستند و بیش از سه میلیون نفر از جمعیت خوزستان یعنی 69 درصد د


برچسب ها: تعاونی ها - تعاونی - مردمی کردن اقتصاد - اقتصاد - مشارکت مردم - مشارکت مردمی - مردمی
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها تبلور مشارکت مردم در اقتصاد هستند

تعاونی ها تبلور مشارکت مردم در اقتصاد هستند