مطالب مرتبط:
اتباع بیگانه غیرمجاز باید برگردند / با شوتی ها برخورد می شود
بکارگیری اتباع غیرمجاز در این استان ممنوع شد
بکارگیری اتباع غیرمجاز در این استان ممنوع شد
دادستان اقلید فارس: بیش از 60 درصد اتباع ساکن شهر غیرمجاز هستند
دادستان اقلید (استان فارس): بیش از 60 درصد اتباع ساکن شهر غیرمجاز هستند/ اگر ادارات متولی اشتغال و اقتصاد نسبت به بکارگیری اتباع غیر ایرانی سهل انگاری کنند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-09حوادث

اتباع غیرمجاز به کشور خود برگردند/ برخورد جدی با خودروهای شوتی


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه حضور اتباع غیرمجاز در کشور جرم است، گفت: این اتباع باید به کشور خودشان برگردند.

- بوشهر- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه حضور اتباع غیرمجاز در کشور جرم است، گفت: این اتباع باید به کشور خودشان برگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در استان بوشهر شاهد اقدامات خوب و هدفمندی هستیم که زمینه ساز کاهش جرایم خشن شده و فرماندهی انتظامی این استان دارای جایگاه خوبی در ارزیابی ها است.

وی این موفقیت را حاصل تعامل و همراهی خوب در سطح استان دانست و بیان کرد: بوشهر از استان های موفق در همراهی مردم است و این همراهی در تأمین امنیت این استان نقش مهمی را داشته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی از آمادگی کامل برای اول مهر و زمان بازگشایی مدارس خبر داد و اضافه کرد: نیروی انتظامی برای بازگشایی مدارس به دلیل حضور پیوست میدانی، تجربه های خیلی خوبی دارد و نگرانی در این زمینه نداریم.

به کارگیری اتباع غیرمجاز جرم است وی با بیان اینکه حضور اتباع غیرمجاز در کشور جرم است ادامه داد: به کارگیری اتباع غیرمجاز نیز جرم است و افرادی که این اتباع غیرمجاز را به کار می گیرند و یا املاک و خودرو به واسطه افراد ایرانی برای آنها خریداری شود جرم


برچسب ها: اتباع غیرمجاز - کشور - انتظامی - فرمانده - استان - اتباع - غیرمجاز
آخرین اخبار سرویس:

اتباع غیرمجاز به کشور خود برگردند/ برخورد جدی با خودروهای شوتی

اتباع غیرمجاز به کشور خود برگردند/ برخورد جدی با خودروهای شوتی