مطالب مرتبط:
دندانپزشک قلابی در البرز دستگیر شد+ عکس متهم
این دندانپزشک قلابی را شناسایی کنید+عکس
دستگیری دندانپزشک قلابی در کرج/ شهروندان می توانند شکایت کنند
این دندانپزشک قلابی را شناسایی کنید+عکس
این دندانپزشک قلابی را شناسایی کنید+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 16:452024-09-07حوادث

دندانپزشک قلابی در کرج دستگیر شد + عکس


معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دستگیری دندانپزشک ‏قلابی در کرج خبر داد و گفت: شهروندانی که توسط این متهم مورد ‏کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند برای طرح شکایت مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پلیس البرز، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: برابر گزارش مردمی در خصوص فعالیت غیرمجاز یک نفر در مطب دندانپزشکی در یکی از مناطق شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس البرز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی متهم جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دایر کرده است، اضافه کرد: برابر دستور مقام قضایی تصویر بدون پوشش متهم برای آگاهی بزه دیدگان و طرح شکایت و یا اقامه دعوای خصوصی منتشر می گردد و چنانچه مردم برای انجام امر دندانپزشکی به مطب غیرمجاز این متهم مراجعه کرده اند برای طرح شکایت در شعبه 22 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک (امور جنایی و جرایم خاص) شهرستان کرج حاضر شوند.

لطیفی گفت: همچنین شهروندانی که در دام این دندانپزشک قلابی افتاده اند می توانند به صورت حضوری به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت کرج مراجعه و یا با تلفن 02621827604 تماس حاصل نمایند.


برچسب ها: دندانپزشک - دندانپزشکی - پلیس البرز - پزشکی - متهم - دستور مقام قضایی - شکایت
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشک قلابی در کرج دستگیر شد + عکس

دندانپزشک قلابی در کرج دستگیر شد + عکس