مطالب مرتبط:
آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در مشهد
آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در مشهد
تمهیدات ویژه برای آبرسانی به موکب ها در مشهد در دهه آخر صفر 1403
افزایش 45 درصدی آبرسانی سیار به عشایر خراسان شمالی
فیلم| اعزام هیات مهدویون گرگان جهت برپایی موکب در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 11:302024-08-29سياسي

آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در مشهد


تمهیدات لازم برای آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در دهه آخر ماه صفر در شهر مقدس مشهد و ایستگاه های مستقر در ورودی های این کلانشهر اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ایام پایانی ماه صفر روزهای اوج مصرف آب در مشهد است، لذا برای گذر از این ایام تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

حسین اسماعیلیان روز پنجشنبه افزود: آب موجود در سدهای مشهد برای مصرف در این روزها ذخیره شده و اقدامات خاصی نیز به خصوص در پهنه شرق مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی برای توزیع بهینه آب عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: برای آبرسانی به برخی موکب ها در محدوده حرم رضوی شبکه ثابت آبرسانی اجرا شده و تا سال آینده نیز برنامه ریزی شده 15 کیلومتر شبکه ثابت آبرسانی ویژه موکب های ایام پایانی صفر در محدوده حرم اجرا شود.

اسماعیلیان افزود: همچنین برای آبرسانی به ایستگاه و موکب های استقبال از زائر مستقر در ورودی های مشهد، آبرسانی سیار و تانکری پیش بینی شده و کیفیت آب نیز به صورت مستمر در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی می شود.

وی گفت: در مجموع مشکلی برای تامین آب در ایام آخر ماه صفر وجود ندارد و از زائران و مجاوران نیز می خواهیم با رعایت مدیریت مصرف همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب مشهد - آبرسانی - شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب مشهد - مشهد - موکب ها
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در مشهد

آبرسانی ثابت و سیار به موکب ها در مشهد