مطالب مرتبط:
زنگ نماز در مدارس استان سمنان نواخته شود
از تمام ظرفیت ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود
اعلام ساعت کاری ادارات، بانک ها و مدارس استان کردستان از روز اول مهر
فستیوال مدارس فوتبال استان اردبیل برگزار شد+عکس
اجرای طرح ویژه بازگشایی مدارس در استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 13:352024-09-18سياسي

اقامه نماز در مدارس استان مورد تأکید است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اقامه نماز در مدارس استان مورد تأکید بوده البته هدف اساسی، آشنایی نسل جوان با مفاهیم واقعی و تأثیر نماز در زندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد ظهر چهارشنبه در شورای اقامه نماز استان، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: نماز در رأس همه عبادات واجب قرار دارد و پس از ایمان به خداوند هیچ عبادتی بالاتر از نماز برای انسان نیست.

وی ادامه داد: نماز در ادیان مختلف آسمانی نیز سفارش شده است همانگونه که حضرت عیسی (ع) نیز می فرمایند خداوند مرا بنده خود قرار داد و بر من نماز و زکات را واجب کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن اشاره به اینکه رابط میان انسان و خداوند متعال نماز است، گفت: البته باید نماز با توجه و حضور قلبی ادا شود در این صورت است که نماز انسان را فحشاء و منکر دور می کند.

وی نماز را سنگری ایمن و مستحکم برای تفکر انسان دانست و ادامه داد: طبق آیات قرآن کریم انسان کم طاقت خلق شده است، نماز به انسان کمک می کند تا تحمل سختی و حتی راحتی را داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیات و روایات مختلف در خصوص اهمیت اقامه نماز، گفت: در طول تاریخ کسانی که از مسیر سعادت خارج شدند نخستین عملی که زیر پا گذاشتن


برچسب ها: نماز - اقامه نماز در مدارس - اقامه نماز - طباطبایی نژاد - نماینده ولی فقیه در استان - مدارس استان - آیت الله طباطبایی نژاد
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز در مدارس استان مورد تأکید است

اقامه نماز در مدارس استان مورد تأکید است