مطالب مرتبط:
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پارس آباد
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان بیجار
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 18:552024-08-30سياسي

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان ها


فلسطین، دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اربعین و جاماندگان، گرانی و تورم، اقتصاد، تشکیل دولت و ارتحال پیامبر اسلام(ص) از مهمترین محورهای خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های استان مرکزی بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به هفته دولت به دیدار اعضای دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب گفت: مهمترین شاخصه دولت اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی در همه صحنه هاست.

---------حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین با اشاره به عشق و ارادت محبین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان خمین بسیاری که توان و توفیق رفتن به سفر کربلا را نداشتند با شرکت در این راهپیمایی عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

-------حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت: دولت چهاردهم باید حل مشکلات اقتصادی تدابیر فوری و عملیاتی برای اجرای شعار سال ایجاد، هماهنگی کامل در ستاد و بدنه تیم اقتصادی، مهار تورم و انتخاب استانداران را در اولویت کاری خود قرار دهد.

---------حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به آمادگی کامل نظامی ایران در برابر قدرت های بزرگ دنیا اشاره کرد و افزود: امروز به واسطه توانمندی ها


برچسب ها: حجت الاسلام - رهبر معظم انقلاب - شهرستان - جمعه - دولت - شهرستان ها - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان ها

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان ها