مطالب مرتبط:
اجرای عملیات 12 پروژه ساماندهی و مرمت بناهای تاریخی در هرمزگان
ساماندهی و مرمت 12 بنای تاریخی در هرمزگان
ارتقای امنیت محوطه های تاریخی چغازنبیل و هفت تپه با افزایش دوربین های مداربسته
زخم بی تدبیری مسئولان شهری شیراز بر معابر تاریخی سنگ سیاه
اجرای هفتاد برنامه متنوع تاریخی و فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 08:452024-09-10حوادث

کشف یک هزار و 956 قلم شی تاریخی متعلق به دوره های مختلف


فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از کشف یک هزار و 956 شیء متعلق به دوره های مختلف تاریخی از چمدان همراه قاچاقچیان در تهران خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از کشف یک هزار و 956 شیء متعلق به دوره های مختلف تاریخی از چمدان همراه قاچاقچیان در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور گفت: به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش اشیای تاریخی توسط 2 نفر از قاچاقچیان بین المللی در شهر تهران و پس از احراز صحت خبر، موضوع بلافاصله در دستور کار یگان حفاظت میراث فرهنگی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی با تشکیل تیم زبده و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس فرودگاه به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مراجعه و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از چمدان ها و وسایل همراه قاچاقچیان، تعداد یک هزار و 956 عدد مهره های سنگی قیمتی و نیمه قیمتی از جنس عقیق، خمیر شیشه ای و.

کشف و ضبط کردند.

سردار مهری تصریح کرد: با توجه به اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اشیای مکشوفه دارای ارزش تاریخی و قدمت آنها مربوط به دوره های مختلف تاریخی تخمین زده شد، در همین رابطه شش نفر متهم دستگیر و به همراه پرو


برچسب ها: یگان حفاظت میراث فرهنگی - میراث فرهنگی - فرمانده یگان حفاظت - یگان حفاظت - گردشگری و صنایع دستی - فرمانده یگان - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 956 قلم شی تاریخی متعلق به دوره های مختلف

کشف یک هزار و 956 قلم شی تاریخی متعلق به دوره های مختلف