مطالب مرتبط:
جشن بازگشایی مدارس، ایثار و نماز در کردستان برگزار می شود
از تحصیل 190 هزار دانش آموز تا استخدام 750 معلم جدید الورود در خراسان جنوبی
معلم های استان سمنان در رویداد «الف تا» درخشیدند
آموزش زبان چینی در مدارس عربستان / به کارگیری 175 معلم برای تدریس این زبان ! + جزییات
اعلام ساعت کاری ادارات، بانک ها و مدارس استان کردستان از روز اول مهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 09:152024-09-14اجتماعي

نواختن زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس سمنان/ استخدام 950 معلم


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با شعار زنگ مهر، ایثار و نماز، در سراسر مدارس استان خبر داد.

- سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با شعار زنگ مهر، ایثار و نماز، در سراسر مدارس استان خبر داد.

سید جمال وزیری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با شعار زنگ مهر، ایثار و نماز در استان خبر داد و بیان کرد: این مراسم در تمام مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی استان به صورت همزمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید، برای ایران، برای مدارس است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته خوشبختانه هیچ کلاس درسی در استان سمنان بدون معلم نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از جذب و استخدام 950 معلم جدید در استان خبر داد و بیان کرد: تلاش کرده ایم که هم مدارس دو نوبته کاهش یافته و هم پیش بینی لازم برای توزیع معلمان در سراسر مدارس صورت دادیم تا مدارس با مشکل کمبود معلم روبرو نشوند.

وزیری با بیان اینکه ممکن است در برخی رشته های فنی و کاردانش کمبودهایی داشته باشیم که تقاضای ما از همکاران بازنشسته این است که مانند سال های قبل، همکاری لازم را با ما


برچسب ها: سال تحصیلی جدید - مدیرکل آموزش و پرورش - آغاز سال تحصیلی جدید - آموزش و پرورش استان - استان سمنان - آغاز سال تحصیلی - استان
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس سمنان/ استخدام 950 معلم

نواختن زنگ مهر، ایثار و نماز در مدارس سمنان/ استخدام 950 معلم