مطالب مرتبط:
تئاتر سرچشمه آیین ها/سقز میزبان هنرمندان عرصه تئاتر کشوری
تیم مشگین شهر قهرمان رقابتهای کاراته قهرمانی کشور
طرح مجلس درمورد اتباع خارجی: ظرف سه ماه، کل جمعیت اتباع بیگانه در هر شهر، روستا، شهرستان و استان نباید بیشتر از سه درصد کل جمعیت ساکن و شاغل در آنجا باشد / تعداد جمعیت اتباع بیگانه مقیم در کشور باید سالانه ده درصد کاهش یابد / میانگین استفاده سالانه اتباع بیگانه از یارانه های پنهان در
تئاتر ایران پس از این یک دقیقه رسما به کما رفت + ویدئو
تئاتر ایران پس از این یک دقیقه رسما به کما رفت + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-04فرهنگي

سقز به عنوان شهر هزار صحنه و شهر تئاتر در کشور شناختە می شود


سقز، مهد تمدن و فرهنگ که به عنوان شهر هزار صحنه و شهر تئاتر زبانزد مردم هنردوست کشورمان است، جایگاهی فاخر در حوزه هنرهای نمایشی دارد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: سقز، مهد تمدن و فرهنگ که به عنوان شهر هزار صحنه و شهر تئاتر زبانزد مردم هنردوست کشورمان است، جایگاهی فاخر در حوزه هنرهای نمایشی دارد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (14شهریور) در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت آغاز دومین دوره جشنواره منطقه ای تئاتر آیینی سنتی زیویه اظهار کرد: برگزاری دو رویداد تئاتر صحنه ای و خیابانی در این شهر فرهنگی در قالب دو رویداد بزرگ، نشان دهنده بسترهای مناسبی چون هنرمندان و مسئولانی دلسوز و علاقمند به کار نمایش و تماشاگران گرامی برای حمایت از آثار است.

وی عنوان کرد: این روند بی تردید برای استان و کشور مایه فخر و باعث ثبت سقز به عنوان شهر خلاق تئاتر خواهد شد که در کنار اجرای جشنواره ها نباید از سایر بسترسازی ها چون زیرساخت های هنر نمایش و تولید نمایشنامه غفلت کرد.

زارعی کوشا ادامە داد: با اعتماد به حصول این راهبرد، روند و چشم انداز، توفیق تمام تلاشگران و حاضران در صحنه های هنر نمایش از جمله هنرمندان، برگزار کنندگان و حامیان بخش خصوصی و دولتی این رویداد را ستوده، از درگاه خداوند منان، توفیق این مجموعه هم افزا برای توسعه فرهنگ و هنر و


برچسب ها: تئاتر - هنرهای نمایشی - گفت وگو با خبرنگاران - کشور - صحنه - استاندار کردستان - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

سقز به عنوان شهر هزار صحنه و شهر تئاتر در کشور شناختە می شود

سقز به عنوان شهر هزار صحنه و شهر تئاتر در کشور شناختە می شود