مطالب مرتبط:
توسعه همکاری سه قوه برای رفع ناترازی انرژی
ناترازی انرژی در بخش تولید آذربایجان شرقی وقفه ایجاد کرد
ناترازی انرژی در بخش تولید آذربایجان شرقی وقفه ایجاد کرد
افزایش ظرفیت تولید برق بدون توجه به بهره وری انرژی منجر به رفع ناترازی نمی شود
افزایش ظرفیت تولید برق بدون توجه به بهره وری انرژی منجر به رفع ناترازی نمی شود/ استمرار توسعه تجدیدپذیر ها با تاکید بر انرژی خورشیدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 14:402024-09-19سياسي

رفع ناترازی انرژی در گرو تعامل و همراهی صنایع و بخش کشاورزی است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع ناترازی انرژی در گرو تعامل و هم افزای صنایع و بخش کشاورزی با بهره گیری از فناوری های نوین است.

- اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع ناترازی انرژی در گرو تعامل و هم افزای صنایع و بخش کشاورزی با بهره گیری از فناوری های نوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد جمالیان ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با تاکید بر حل مشکلات بخش خصوصی بویژه صنعت اظهار کرد: متأسفانه راندمان بیشتر صنایع کمتر از 50 درصد است و صنعت هایتک در آنها نیز آنگونه که باید مشهود نیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل و همکاری صنایع در رفع ناترازی انرژی و کمبود برق گفت: به طور حتم در صورتیکه این مهم مورد توجه قرار نگیرد تمام بخش ها در آینده نزدیک با چالش مواجه می شوند.

جمالیان در ادامه خواستار برنامه ریزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و تمام صنعتگران استان مرکزی به سمت فناوری به روز و جدید شد و افزود: دولت به تنهایی نمی تواند اقدامی در جهت حل ناترازی انرژی داشته باشد بنابراین تعامل و همراهی و حرکت صنایع و بخش کشاورزی برای رفع این مشکل ضروری است.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم - شورای اسلامی - بخش کشاورزی - فناوری های نوین - صنایع - گفت و گوی دولت و بخش خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

رفع ناترازی انرژی در گرو تعامل و همراهی صنایع و بخش کشاورزی است

رفع ناترازی انرژی در گرو تعامل و همراهی صنایع و بخش کشاورزی است