مطالب مرتبط:
ابراز امیدواری اسلامی درباره ساخت دو نیروگاه اتمی دیگر در چارچوب برنامه هفتم توسعه
صالحی امیری: بر اساس برنامه هفتم توسعه باید بتوانیم 15 میلیون گردشگر خارجی جذب کنیم/ باید به عدد 1000 موزه دست پیدا کنیم/ نیازمند بازگشت به معماری ایرانی اسلامی هستیم/ باید این واقعیت را بپذیریم که دولت منابع محدودی دارد/ نیازمند حمایت های فرابخشی هستیم
لزوم پیشرفت پزشکی بر اساس برنامه هفتم توسعه + عکس
بررسی برنامه های توسعه ای استان در دیدار استاندار با مجمع نمایندگان کردستان
دولت چهاردهم پیشرفت پزشکی را طبق برنامه هفتم دنبال کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 14:402024-08-30سياسي

عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم تأکید کرد: عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم تأکید کرد: عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 9 شهریورماه در خطبه نماز جمعه شیراز، دولت چهاردهم را خطاب قرار داد و اظهار کرد: عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود، ما در سال اول برنامه هفتم هستیم و متاسفانه جریان شهادت شهید رییسی برنامه ها را به عقب انداخت و همت عالی نمایندگان را می طلبد تا دست در دست کارگزاران دولت، حرکت برنامه هفتم را در استان فارس تسریع کنید.

وی ادامه داد: در برنامه هفتم آمده است که یکسری طرح ها به عنوان پیشران اقتصادی کشور باید شروع شود و به دولت هم گفته شده که در عرض سه ماه پس از شروع برنامه هفتم باید این طرح ها را معرفی کند.

خوب است 18 نماینده از استان فارس در کنار یکدیگر چند طرح پیشران اقتصادی کشور را استانی تعریف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: اکنون لیستی با حدود 80 پروژه توسط استاندار فارس با همفکری نمایندگان تهیه شده است که می طلبد به صورت ویژه روی آنها تمرکز کنیم تا به دولت معرفی شود.


برچسب ها: برنامه هفتم توسعه - برنامه - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان فارس - روی کار آمدن - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود

عمل به برنامه هفتم توسعه باید جدی گرفته شود