مطالب مرتبط:
روز پنجشنبه در گیلان عزای عمومی اعلام شد
روز پنجشنبه در گیلان عزای عمومی اعلام شد
آیت الله «عباس محفوظی» دار فانی را وداع گفت/ روز پنجشنبه در گیلان عزای عمومی اعلام شد
گیلان عزادار شد | اعلام عزای عمومی در گیلان
اعلام عزای عمومی در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 15:502024-09-11سياسي

اعلام عزای عمومی در گیلان


استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان در پیامی رحلت آیت الله عباس محفوظی را تسلیت گفته و فردا پنجشنبه را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

آیت الله فلاحتی و اسدالله عباسی روز چهارشنبه با صدور پیامی، درگذشت آیت الله عباس محفوظی، مرجع تقلید گیلانی و از شاگردان و همراهان نهضت حضرت امام راحل (ره) را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ؛ خبر ارتحال عالم ربانی، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، مرجع تقلید گیلانی و از اساتید حوزه علمیه قم، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عباس محفوظی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

آنان افزودند: آن مرد بزرگ و الهی سراسر عمر با عزت و پربرکت خود را در مسیر روشن اعتلای اسلام و آموزه ها و ارزش های آن و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بست و سرمنشاء ثمرات ارزشمند و برکات فراموش نشدنی بود که تجلی آن در تربیت شاگردان فراوان نمود عینی دارد.

در این پیام آمده است: اینجانبان این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه مردم شریف گیلان، جامعه علمی کشور، بیت معظم و شاگردان و علاقه مندان ایشان


برچسب ها: آیت الله - نماینده ولی فقیه در گیلان - گیلان - الله - مرجع تقلید - عزای عمومی - حضرت امام
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی در گیلان

اعلام عزای عمومی در گیلان