مطالب مرتبط:
از تحقق رویای یوونتوسی ها با جذب هافبک هلندی تا معاوضه بزرگ در لیگ جزیره
تاثیر چله گیری بر تحقق حاجت
تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد
لزوم هماهنگی دولت و مجلس برای تحقق برنامه هفتم
توزیع عادلانه خدمات شهری شرط تحقق عدالت اجتماعی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 09:102024-08-29سياسي

کنعانی: رویای پوچ منافقین و حامیان آن ها هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید


سخنگوی وزارت خارجه ایران در پیامی به مناسبت «روز مبارزه با تروریسم» نوشت که «رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید».

- سخنگوی وزارت خارجه ایران در پیامی به مناسبت روز مبارزه با تروریسم نوشت که رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه و در روز مبارزه با تروریسم یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رییس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به دست منافقین مورد حمایت غرب و روز مبارزه با تروریسم ، در خاطره ملت شریف ایران یادآور حقایقی تلخ و فراموش نشدنی است .

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران با مرور جنایت های گروهک تروریستی منافقین و حمایت های غرب از آن ها نوشت: جریان منافقین که در چارچوب طراحی دشمنان در سودای دست یابی به قدرت در نظام انقلابی و اسلامی بر آمده از رأی مردم بودند، پس از ناکامی در این هدف، ابتدا مبادرت به ترورهای کور مردم و ترور سازمان یافته مسئولین نظام نمودند، سپس سران تروریست آن ها به فرانسه گریخته و با حمایت های مادی و معنوی برخی دولت های غربی مدع


برچسب ها: مبارزه با تروریسم - جمهوری اسلامی ایران - سخنگوی وزارت - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه ایران - منافق - ایران
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: رویای پوچ منافقین و حامیان آن ها هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید

کنعانی: رویای پوچ منافقین و حامیان آن ها هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید