مطالب مرتبط:
واکنش مترو به حادثه ایستگاه ترمینال جنوب
واکنش متروی تهران به حادثه ایستگاه ترمینال جنوب
پاسخ متروی تهران درباره حادثه ایستگاه پایانه جنوب
این ایستگاه های مترو فردا مسافرگیری ندارند
هلاکت یک نظامی اسراییلی در جنوب غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 16:102024-08-23حوادث

حادثه بسیار نادر در ایستگاه ترمینال جنوب


یکی از مسافران محترم به همراه عصای فلزی خود در ایستگاه پایانه جنوب در حال پیاده شدن از قطار بود که متأسفانه عصای فلزی از دست وی رها و در اتفاقی نادر با عبور از فاصله میان سکو و قطار به کفشک جریان قطار (کفشک قطعه ای است که وظیفه انتقال انرژی الکتریکی به .

- یکی از مسافران محترم به همراه عصای فلزی خود در ایستگاه پایانه جنوب در حال پیاده شدن از قطار بود که متأسفانه عصای فلزی از دست وی رها و در اتفاقی نادر با عبور از فاصله میان سکو و قطار به کفشک جریان قطار (کفشک قطعه ای است که وظیفه انتقال انرژی الکتریکی به قطار را بر عهده دارد) برخورد کرد.

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درخصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره حادثه ایستگاه مترو پایانه جنوب توضیحاتی را ارائه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پی خبر منتشر شده در خصوص حادثه رخ داده در ایستگاه پایانه جنوب خط یک متروی تهران، توضیحاتی جهت شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق تر ارائه داد.

  در متن جوابیه شرکت بهره برداری مترو به اخبار منتشر شده آمده است: در تاریخ 10 مرداد 1403، یکی از مسافران محترم به همراه عصای فلزی خود در ایستگاه پایانه جنوب در حال پیاده شدن از قطار بود که متأسفانه عصای فلزی از دست وی رها و در اتفاقی نادر با عبور از فاصله میان سکو و قطار به


برچسب ها: شرکت بهره برداری مترو - ایستگاه - شرکت بهره برداری - قطار - انرژی الکتریکی - پایانه - اتفاقی نادر
آخرین اخبار سرویس:

حادثه بسیار نادر در ایستگاه ترمینال جنوب

حادثه بسیار نادر در ایستگاه ترمینال جنوب