مطالب مرتبط:
برگزاری آیین عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری در آستان عبدالعظیم حسنی
برگزاری آیین اختتامیه رزمایش بزرگ معرفتی طرح ولایت تابستان 1403
تصاویر/ آیین افتتاحیه مدرسه علمیه ریحانه الرسول ارومیه
برگزاری جشن و آیین تکریم از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری
برگزاری جشنواره انگور در ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-18سياسي

برگزاری آیین نواختن زنگ جوانه ها در ارومیه


آیین نواختن زنگ جوانه ها در سال تحصیلی 1403_1404 روز چهارشنبه 28 شهریور ماه در دبیرستان شهید هدایت فارغی ارومیه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی آیین نواختن زنگ جوانه ها در سال تحصیلی 1403_1404 روز چهارشنبه 28 شهریور ماه در دبیرستان شهید هدایت فارغی ارومیه برگزار شد.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به نقش و اهمیت تعلیم و تربیت در توسعه جامعه، افزود: تعمیق باورهای دینی و کیفیت بخشی به امر تعلیم و تربیت از اهداف آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آغاز سال تحصیلی گفت: در راستای اجرای پروژه مهر اقداماتی از جمله آماده سازی فضا و تجهیزات، تامین، بهسازی و شاداب سازی مدارس اعم از اجرای شهید عجمیان در استان انجام شده است که بیش از 4 میلیارد تومان از ظرفیت گروه های جهادی در این راستا هزینه شده است.

مطهری با بیان اینکه 22 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی مدارس دارای بیش از 9 کلاس توسط نوسازی مدارس استان انجام شده است، گفت: 7 میلیارد تومان نیز برای بهسازی سروی های بهداشتی مدارس استان هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص نیروی انسانی گفت: امید است با استخدام آزاد معلمان از محل ماده 28 و سهمیه 710 نفری آموزگاران و معلمان دانشگاه فرهنگیان و به


برچسب ها: سال تحصیلی - آغاز سال تحصیلی - آذربایجان غربی - تعلیم و تربیت - آموزش و پرورش - شهریور ماه - مدیرکل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین نواختن زنگ جوانه ها در ارومیه

برگزاری آیین نواختن زنگ جوانه ها در ارومیه