مطالب مرتبط:
وحدت داشته باشیم تا از ذلت به عزت برسیم
پزشکیان: وفاق در بالا فقط قرار نیست شکل قرار بگیرد؛ ما مشارکت مردم را نداشته باشیم به جایی نمی رسیم / نهایت قضیه این است که این آرامش و وحدت شکل بگیرد / ادامه زندگی در جایی که سرمایه اجتماعی نیست ممکن نیست / هر طرف ما باید کوتاه بیایند
علم الهدی: اگر ما یکپارچه باشیم، می توانیم دنیا را برای حکومت اسلامی آماده کنیم/ مسلمانان باید به وحدت به چشم یک ضرورت نگاه کنند
پزشکیان: مبنای کارمان را بر وحدت و انسجام و وفاق گذاشتیم؛ البته کار سختی است / در این مملکت چرا باید با هم دعوا کنیم و اختلاف داشته باشیم؟
پزشکیان: اختلاف مسلمانان، عصیان در برابر خداست/ رژیم صهیونیستی جنایت می کند چون مسلمانان وحدت ندارند/ اروپایی ها دعواهایشان راکنار گذاشتند و مرزهایشان را برداشتند ولی ما مسلمانان بین کشورهای هم دیوار می کشیم/ باید قلبا به وحدت باور داشته باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 13:402024-09-20سياسي

اگر وحدت داشته باشیم از ذلت به عزت می رسیم


وضعیت امروز دنیای اسلام و قربانی شدن مردم غزه به خاطر این است که ما مسائل خود را حل نکرده ایم، ما باید وحدت داشته باشیم تا از ذلت به عزت برسیم.

- نماینده مجلس ترکیه اظهار داشت: وضعیت امروز دنیای اسلام و قربانی شدن مردم غزه به خاطر این است که ما مسائل خود را حل نکرده ایم، ما باید وحدت داشته باشیم تا از ذلت به عزت برسیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی کایا نماینده مردم ترکیه در سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی به بررسی چالش های جهان اسلام پرداخت و گفت: ما مسلمانان مشترکات زیادی داریم، اما به عنوان پیروان اسلام مسیر وحدت را به خوبی دنبال نکرده ایم.

وی اظهار داشت: وضعیت امروز دنیای اسلام و قربانی شدن مردم غزه به خاطر این است که ما مسائل خود را حل نکرده ایم.

ما باید وحدت داشته باشیم تا از ذلت به عزت برسیم.

کایا با بیان اینکه الان بیش از هر زمان دیگری مسئله فلسطین در جهان پررنگ شده است و باید به آن توجه بیشتری داشت، گفت: الله اکبر نقطه اتکای ماست و ما باید فارغ از اختلافات در مسیر وحدت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه جهان اسلام امروز می تواند کنش گری زیادی داشته باشد، تصریح کرد: باید با هم تعامل مثبت داشته باشیم و در قبال فتنه ها سکوت نکنیم وگرنه دشمن، ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی را بیش از پیش به جان هم می اندازد.


برچسب ها: اسلام - وحدت - قربانی - کنفرانس وحدت اسلامی - نماینده مجلس ترکیه - مردم - مسائل
آخرین اخبار سرویس:

اگر وحدت داشته باشیم از ذلت به عزت می رسیم

اگر وحدت داشته باشیم از ذلت به عزت می رسیم