مطالب مرتبط:
بی اختیاری ادرار، از عوامل تا درمان
دلایل و درمان بی اختیاری ادرار
دلایل و درمان بی اختیاری ادرار
دلایل و درمان بی اختیاری ادرار
24 مورد از شایع ترین بیماری های پوستی + روش درمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 09:052024-09-12پزشكي

بی اختیاری ادراری؛ از علائم تا روش های درمان


یک متخصص زنان و زایمان، با اشاره به اینکه بی اختیاری ادراری به صورت نشت غیرارادی ادرار تعریف می شود، گفت: بی اختیاری ادراری، تحت دو عنوان بی اختیاری استرسی و بی فوریتی طبقه بندی می شود.

- یک متخصص زنان و زایمان، با اشاره به اینکه بی اختیاری ادراری به صورت نشت غیرارادی ادرار تعریف می شود، گفت: بی اختیاری ادراری، تحت دو عنوان بی اختیاری استرسی و بی فوریتی طبقه بندی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمیرا یاوری افزود: بی اختیاری های ادراری یا به تنهایی اتفاق می افتد، یا همراه هم رخ می دهد که به صورت بی اختیاری مختلط معرفی می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بی اختیاری ادراری استرسی به صورت دفع ادرار در ارتباط با فعالیت هایی مانند سرفه، عطسه، بلند شدن و یا خندیدن تعریف شده است، اضافه کرد: در عین حال بی اختیاری فوریتی به صورت دفع ادرار همراه با تمایل قوی برای ادرار کردن تعریف ایجاد می شود.

به گفته یاوری، بی اختیاری ادراری مختلط به صورت دفع ادرار در ارتباط با فعالیت و همراه با تمایل قوی برای ادرار کردن بروز می کند.

وی به نشانه های ابتلاء به بی اختیاری ادراری اشاره کرد و ادامه داد: علامت های بیماران مبتلا به بی اختیاری ادراری ممکن است به شکل های مختلف باشد از جمله بی اختیاری ادراری مداوم که در تماس جنس


برچسب ها: بی اختیاری ادراری - اختیاری - ادرار - ادراری - صورت - علوم پزشکی شهید بهشتی - عضو هیأت علمی دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

بی اختیاری ادراری؛ از علائم تا روش های درمان

بی اختیاری ادراری؛ از علائم تا روش های درمان