مطالب مرتبط:
مرغ ایرانی در بازارهای جهانی / میزان صادرات چقدر است؟
قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانی
مرغ ایرانی در بازارهای جهانی / میزان صادرات چقدر است؟
21 پروژه شاخص در بخش شبانکاره به بهره برداری می رسد
بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد تا سه ماه آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 13:402024-08-23اقتصادي

مهم ترین شاخص حضور در بازارهای جهانی، بهره گیری از تولیدات داخلی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس، مهم ترین شاخص برای پایداری و حضور در بازارهای جهانی را بهره گیری از تولیدات داخلی به جای واردات دانست.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس، مهم ترین شاخص برای پایداری و حضور در بازارهای جهانی را بهره گیری از تولیدات داخلی به جای واردات دانست.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 2 شهریورماه در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونان اداره کل استاندارد فارس گفت: آشنایی طلاب مدرسه تخصصی فقه به عنوان یکی از مهم ترین راه های همکاری فی ما بین می تواند باشد.

امام جمعه شیراز، مهم ترین شاخص برای پایداری و حضور در بازارهای جهانی را بهره گیری از تولیدات داخلی به جای واردات دانست و افزود: برای تحقق این مهم باید استانداردها در تولید لحاظ و رعایت شود.

مدیرکل استاندارد فارس نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره کل استاندارد فارس ارائه و وظایف و مسئولیت های سازمان ملی استاندارد در خصوص نظارت بر تولید و عرضه کالا و خدمات را تشریح کرد.

محمدمهدی رزمجو با اشاره به نقش استاندارد در ایمنی و سلامت مردم گفت: ایمنی و سلامت مردم از مهم ترین وظایف سازمان ملی استاندارد ایران به شمار می رود و این مجموعه با نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم انجام وظیفه می کند.


برچسب ها: بازارهای جهانی - تولیدات داخلی - نماینده ولی فقیه در استان - مهم ترین - استاندارد - بهره گیری - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین شاخص حضور در بازارهای جهانی، بهره گیری از تولیدات داخلی است

مهم ترین شاخص حضور در بازارهای جهانی، بهره گیری از تولیدات داخلی است