مطالب مرتبط:
ویدئو| هزینه های اول مهر دانش آموزان چقدر است؟
سرانه ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی به یک مترمربع افزایش یافت
عکس نوستالژیک از دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی دخترانه در تهران مربوط به سال 1360 / وقتی لباس ها یک شکل نبود و کیف ها لاکچری نشده بود و لوازم التحریرها میلیونی نبود!
آموزش و پرورش باورهای اعتقادی دانش آموزان را تقویت کند
اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 12:102024-09-08فرهنگي

اصفهان؛ میزبان اختتامیه جشنواره هنری دانش آموزان


؛ حجت الاسلام محمد خانی درباره جزییات برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امید فردا افزود: جشنواره امید فردا، با هدف ایجاد زمینه رقابت سالم در میان دانش آموزان هنرمند، ایجاد انگیزه و امید در بین دانش آموزان توانمند جهت تولید آثار فاخر فرهنگی هنری و به نمایش درآمدن آثار ایشان با جامعه مخاطب تمامی دانش آموزان کشور برگزار می شود و اختتامیه این جشنواره در هفته جاری در شهر اصفهان با حضور دانش آموزان برگزیده کشوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از جشنواره، اختتامیه دختران با حضور 1013 نفر و همچنین اختتامیه پسران با حضور 818 نفر از دانش آموزان برگزیده و مربیان ایشان، به صورت یک رویداد هنری دانش آموزی اجرا می شود.

  خانی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در بیش از 60 رشته و در بخش های فیلم و هنر های نمایشی، هنر های آوایی، رسانه و فضای مجازی، آفرینش های ادبی و هنر های دستی تجسمی برگزار شد، اضافه کرد: در مجموع رشته ها بیش از 2 میلیون و 500 هزار دانش آموز از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که از این بین، نفرات برگزیده برای شرکت در اختتامیه به اصفهان دعوت شدند.

  مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضا های پرورشی ادامه داد: در اختتامیه جشنواره، از 18 تا 21 شهریور، دختران برگزیده کشوری و از 22 تا 25 شهریور، پسران برگزیده کشوری در اردوگاه کشوری شه


برچسب ها: دانش آموزان - جشنواره - اختتامیه - دانش - برگزار - هنری - حضور دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان؛ میزبان اختتامیه جشنواره هنری دانش آموزان

اصفهان؛ میزبان اختتامیه جشنواره هنری دانش آموزان