موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
هشت ساخت غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهرستان شهرکرد تخریب شد
تخریب هشت بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان شهرکرد
تخریب 8 بنای غیرمجاز در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی
تخریب 27 بنای غیرمجاز در زمی های کشاورزی بابل
تخریب 27 بنای غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-18سياسي

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در باغات میمه دهلران/ حفاظت از اراضی کشاورزی تشدید شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از تخریب بنای غیرمجاز در باغات شهر میمه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و با حکم قضایی انجام شده است.

- ایسنا/ایلام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از تخریب بنای غیرمجاز در باغات شهر میمه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و با حکم قضایی انجام شده است.

جلال یوسفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ اراضی کشاورزی، هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این اراضی پیگرد قانونی دارد و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: در این عملیات که با حضور نماینده دادگاه، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی انجام شد، یک بنای غیرمجاز در باغات پلاک 20 اصلی میمه تخریب شد.

یوسفی با تأکید بر لزوم اخذ مجوزهای لازم قبل از هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، از کشاورزان و باغداران خواست تا قبل از اقدام به ساخت و ساز، به اداره امور اراضی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مراتب را از طریق سامانه 131 به اطلاع مسئولان برسانند.


برچسب ها: غیرمجاز - تخریب بنای غیرمجاز - ساخت و ساز غیرمجاز - کشاورزی - شهرستان دهلران - ساخت و ساز - اراضی کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در باغات میمه دهلران/ حفاظت از اراضی کشاورزی تشدید شد

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در باغات میمه دهلران/ حفاظت از اراضی کشاورزی تشدید شد