مطالب مرتبط:
کشف 3 هزار و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق
کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق
کشف 3472 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور |
کشف 3472 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز های جنوب شرق کشور
کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر گل در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 14:502024-09-11حوادث

کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل شیشه، حشیش و تریاک در مرزهای شهرستان زابل و سراوان طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

- فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل شیشه، حشیش و تریاک در مرزهای شهرستان زابل و سراوان طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به موفقیت مرزبانان، گفت: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین المللی ابریشم، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از قصد ورود محموله بزرگ مواد مخدر از طریق مرزهای جنوب شرق به داخل کشور مطلع شدند که با تشدید اقدامات کنترلی نسبت به پوشش نوار مرزی اقدام کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک دستگاه ترانزیت حامل بار ضایعات مظنون و سریعاً آن را متوقف و در بازرسی از آن، توانستند محموله سنگین شیشه به حجم 2 تن و 400 کیلوگرم را که به صورت ماهرانه ای در زیر ضایعات بارجاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به تلاش مرزبانان و زمینگیر شدن قاچاقچیان در منطقه مرزی سراوان، اظهار کرد: مرزبانان پر تلاش هنگ مرزی سراوان نی


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - مواد مخدر - سیستان و بلوچستان - مرزبانان - فرمانده مرزبانی - شهرستان زابل - سربازان گمنام امام زمان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

کشف 3 تن و 472 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق