مطالب مرتبط:
تأکید وزیر کشور بر استفاده از تجارب استانداران ادوار
افزایش 40 درصدی کشت کدوی آجیلی در چهارمحال و بختیاری
خبر خوش برای کارمندان؛ احتمال افزایش 20 درصدی رفاهیات در سال جاری
فواید استفاده از نان های تیره/سبوس ارزش غذایی را افزایش می دهد
افزایش 33 درصدی صادرات آبزیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 10:152024-09-11اقتصادي

افزایش 15 درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور


مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور با افزایش 15 درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه شده است.

- افزایش 15 درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور با افزایش 15 درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور 15 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است، گفت: باتوجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانه، سرویس ها به منظور جابه جایی مسافران دایر بوده و باتوجه به فعال بودن سامانه رزرو بلیت، سرویس های فوق العاده بر اساس میزان تقاضا فعال می شود.

وی گفت: نظارت بر روی نرخ بلیت و عملکرد مجموعه حمل ونقل از طریق سامانه های نظارتی و با محوریت افزایش ضریب ایمنی سفرها در حال انجام است و با تلاش برای تحقق سهم 70 درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در مسافت های متوسط و بلند، به دنبال ایمنی تردد، کاهش جدی آمار تصادفات، مصرف سوخت و آلایندگی های زیست محیطی هستیم.


برچسب ها: حمل ونقل - راهداری و حمل ونقل جاده ای - حمل ونقل عمومی - سازمان راهداری و حمل - حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور

افزایش 15 درصدی استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور