مطالب مرتبط:
توقیف کامیونت با 20 میلیارد کالای قاچاق 
توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در ایست بازرسی «کامه» تربت حیدریه
کشف کالای قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
توقیف تانکر حامل سوخت قاچاق در میناب
توقیف یک شناور در آب های بوشهر/ 14 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 14:202024-08-27اقتصادي

توقیف کامیونت با 20 میلیارد کالای قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری بیان داشت: مأموران گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در محدوده بازار تهران به یک دستگاه کامیونت مشکوک .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی از توقیف یک دستگاه خودروی کامیونت حامل انواع کالا های خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری بیان داشت: مأموران گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در محدوده بازار تهران به یک دستگاه کامیونت مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این عملیات 408 جفت کتونی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را 20 میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - قاچاق کالا و ارز - پلیس امنیت - کامیونت - یک دستگاه - رییس پلیس امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیونت با 20 میلیارد کالای قاچاق

توقیف کامیونت با 20 میلیارد کالای قاچاق