موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
شکستن کوزه 3500 ساله توسط کودکی کنجکاو
شکست رکورد سود ناخالص 15 ساله گروه سایپا| تحقق سود عملیاتی در گروه سایپا بعد از 7 سال
تحلیل بنیادی فولای / صنایع فولاد آلیاژی یزد رکورد یک ساله درآمدزایی را شکست
ماجرای قتل ناموسی مبینا زینی وند دختر 17 ساله به دست پدرش چیست؟
ماجرای قتل ناموسی مبینا زینی وند دختر 17 ساله به دست پدرش چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 17:552024-08-28بين الملل

ماجرای کودکی که کوزه 3500 ساله را در موزه شکست


کوزه سفالی که قدمت آن به عصر برنز باز می گردد و در موزه ای در شهر «حیفا» در سرزمین اشغالی فلسطین به نمایش گذاشته شده بود، به طور تصادفی توسط یک پسربچه شکسته شد.

- کوزه سفالی که قدمت آن به عصر برنز باز می گردد و در موزه ای در شهر حیفا در سرزمین اشغالی فلسطین به نمایش گذاشته شده بود، به طور تصادفی توسط یک پسربچه شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات موزه هخت در دانشگاه حیفا اعلام کردند قدمت این ظرف سفالی به سال های 2200 تا 1500 قبل از میلاد بازمی گشته و به دلیل سالم بودن هنگام کشف، یک شیء باستانی نادر به حساب می آمد.

بنابر اعلام یورونیوز، این کوزه در نزدیکی ورودی موزه بدون شیشه محافظ به نمایش گذاشته شده بود؛ چرا که مقامات موزه اعتقاد دارند در نمایش یافته های باستان شناسی بدون حفاظ، جذابیت خاصی وجود دارد.

پدر این پسر که کوزه عصر برنز را شکسته است، اعلام کرد که پسرش هنگام بازدید کوزه را کمی کشید زیرا در مورد آنچه داخل آن بود کنجکاو بود و همین امر باعث افتادن و شکستن آن شد.

موزه هخت اعلام کرده پس از این حادثه، کودک را به همراه خانواده اش برای یک بازدید برنامه ریزی شده به نمایشگاه آثار باستانی در این موزه دعوت کرده است.

در گزارش یورونیوز آمده است، اقلام مشابه سفالی که هنگام کاوش های باستان شناسی یافت می شوند معمولاً در هنگام کشف شکسته یا ن


برچسب ها: سرزمین اشغالی - موزه - کوزه - عصر برنز - نمایش - در موزه - کوزه سفالی
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کودکی که کوزه 3500 ساله را در موزه شکست

ماجرای کودکی که کوزه 3500 ساله را در موزه شکست