مطالب مرتبط:
کامبیز نوروزی: فیلترینگ نقض آزادی بیان است/ رسانه های حرفه ای ایران به شدت مرجعیت خودشان را از دست داده اند/ گردش اقتصادی چند هزار میلیارد تومانی در فیلترینگ و فروش فیلترشکن وجود دارد/ «کاسبان فیلترینگ» مثل «کاسبان تحریم» عمل می کنند
تسهیلات بیش از یک میلیارد تومانی بانک های قرض الحسنه به هر کارمند خود/ وزیر اقتصاد از بذل و بخشش بانک ها حمایت می کند
واکنش سخنگوی دولت رییسی به وام 2.7 میلیارد تومانی عشقی/ اقدام به ظاهر قانونی اما خلاف سیاست های دولت سیزدهم است
بهره برداری و کلنگ زنی 110 طرح عمرانی در شهرستان فارسان
صرف 70 میلیارد تومان اعتبار برای شهرک صنعتی فارسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 14:552024-09-07اقتصادي

انعقاد قرارداد 130 میلیارد تومانی آبفا در شهرستان فارسان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: 130 میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه آبفا در شهرستان فارس منعقد شده است که 70 میلیارد تومان آن مربوط به مخزن تصفیه خانه کوانک است.

- شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: 130 میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه آبفا در شهرستان فارس منعقد شده است که 70 میلیارد تومان آن مربوط به مخزن تصفیه خانه کوانک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کریمی ظهر امروز شنبه در شورای اداری شهرستان فارسان، اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز یا آن هایی که بدهی بالایی دارد قطع می شود.

وی افزود: در سال 1401 تقریباً 18 هزار انشعاب قرائت نشد، در سال 1402 طی پیمایش شبکه که انجام شد 9 هزار انشعاب مشکل داشتند که تلاش شد به گونه ای عمل شود که مردم متضرر نشوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مقرر شد، جهت تسریع در روند کار تا 100 هزار تومان هزینه های ترمیم آسفالت از سوی این شرکت به شهرداری پرداخت کند.

کریمی عنوان کرد: ماده 20 مخزن آب شرب روستای کوران اخذ شده است، باید این موضوع در شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری مطرح شده و تخصیص اعتبار شود.

وی خاطرنشان کرد: بتن ریزی کف مخزن شهر گوجان انجام گرفته است و به دنبال انتخاب پیمانکار برای مابقی کار مخزن هستیم.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - میلیارد تومان - چهارمحال و بختیاری - شهرستان فارس - شرکت آب و فاضلاب - میلیارد - آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 130 میلیارد تومانی آبفا در شهرستان فارسان

انعقاد قرارداد 130 میلیارد تومانی آبفا در شهرستان فارسان