مطالب مرتبط:
ضرورت تامین اعتبار و اتمام پروژه های خدمات بهداشتی و درمانی
تاریخ واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
فرمول جادویی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی: جزییات کامل
مبلغ حقوق جدید شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی با متناسب سازی در آستانه نیمه دوم سال مشخص شد+ جزییات شوکه کننده(18 شهریور)
روز برداشت1 میلیون تومان معوقه همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:452024-09-09پزشكي

گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی


60 درصد جمعیت استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که شماری از آنان از کمیت و کیفیت ارائه خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش گلایه دارند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: یکی از مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی، تأمین سلامت و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان اصلی و خانواده های تحت پوشش این نهاد غیر دولتی است که این امر به دو صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم از سوی مراکز طرف قرارداد صورت می گیرد.

بر اساس آخرین آمار، 861 نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که این تعداد در حدود 60 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.

هم اکنون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در یک بیمارستان اختصاصی خود یعنی بیمارستان امام رضا علیه السلام و سه مرکز درمان ملکی دیگر از جمله پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک 22 بهمن و کلینیک دکتر غرضی خدمات درمانی را به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در قم ارائه می دهد که این تعداد مرکز، متناسب با جمعیت تحت پوشش نیست و بیمه شدگان گلایه هایی در زمینه ارائه خدمات درمانی از سوی این نهاد دارند.

پای صحبت برخی از مراجعان به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی قم که می نشینیم در مجموع رضایتمندی از کیفیت و کمیت خدمات را از زبان آنان نمی شنویم.


برچسب ها: تأمین اجتماعی - خدمات درمانی - اجتماعی - درمان - استان - درمانی - استان قم
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی

گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی