مطالب مرتبط:
آغاز هفته در هرمزگان با وزش باد و ناپایداری جوی همراه است
هوای مازندران خنک می شود/ رگبار متناوب در هفته ی پایانی تابستان
هوای مازندران خنک می شود/ رگبار متناوب در هفته ی پایانی تابستان
تداوم ترافیک سنگین در محور هراز تا ساعات پایانی امشب + فیلم
تداوم ترافیک سنگین در محور هراز تا ساعات پایانی امشب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-15اجتماعي

تداوم ناپایداری جوی مازندران در هفته پایانی شهریور


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از وقوع رعد و برق و تداوم هوای ناپایدار در هفته جاری در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از وقوع رعد و برق و تداوم هوای ناپایدار در هفته جاری در سطح استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز دوشنبه 26 شهریور، صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده همراه است.

اسدی افزود: در روز سه شنبه نیز آسمان استان صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: در روز چهارشنبه نیز وضعیت جوی، نیمه ابری گاهی افزایش ابر با کاهش نسبی دما، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، خطر غرق شدن شناگران و قایق های سبک و تفریحی، احتمال غرق شدن شناورهای صید کیلکا، اختلال در تردد شناورها در حوضچه بنادر و اختلال در فعالیت های بندری (تخلیه و بارگیری) اثر مخاطره ای فعالیت این سامانه بوده و با اعلام ممنوعیت شنا، تردد قایق ها و شناورهای سبک تفریحی، صیادی، صی


برچسب ها: هواشناسی مازندران - اداره کل هواشناسی مازندران - مازندران - هواشناسی - اداره کل هواشناسی - افزایش ابر - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ناپایداری جوی مازندران در هفته پایانی شهریور

تداوم ناپایداری جوی مازندران در هفته پایانی شهریور