مطالب مرتبط:
دستور رییس کل دادگستری استان گیلان برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امام زاده هاشم آزادراه قزوین- رشت
از این امامزاده کسی دست خالی برنمی گردد
امامزاده ای در همسایگی حضرت عبدالعظیم(ع)؛ از این امامزاده کسی دست خالی برنمی گردد
مشکل تامین نوشت افزار برای برخی خانوارها
آخرین وضعیت شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 17:072024-09-09سياسي

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل عوارضی ایستگاه امامزاده هاشم


رییس کل دادگستری گیلان از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امامزاده هاشم آزاد راه قزوین- رشت خبر داد.

- رشت- رییس کل دادگستری گیلان از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امامزاده هاشم آزاد راه قزوین- رشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به حجم بالای سفر به استان گیلان در ایام تعطیلات و ایجاد ترافیک های شدید بین شهری اظهار کرد: باید راهکارهای جدی در راستای حل این مشکل با حضور کارشناسان و صاحبنظران اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه ها در راستای برنامه و پروژه های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه هرچه بیشتر حوزه حمل و نقل موجب می شود تا افراد در هنگام سفر یا رفت و آمد با چالش های کمتری روبه رو شوند گفت: وزارت راه و شهرسازی باید تلاش کند تمام مسیرهای کشور را به این سیستم مجهز کرده تا گیت های سنتی پرداخت عوارض به طور کامل حذف شود و شاهد صف های کیلومتری پشت عوارضی های نباشیم.

رییس شورای قضایی استان در ادامه افزود: ترافیک شدید در اتوبان قزوین رشت علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مسافران، تردد و دسترسی مردم این منطقه را به مرکز استان دشوار کرده است و مردم بومی شهرهای مسیر آزاد راه از این مساله بسیار ناراضی و گ


برچسب ها: رییس کل دادگستری گیلان - امامزاده هاشم - وزارت راه و شهرسازی - رییس کل دادگستری - دادگستری گیلان - امامزاده - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل عوارضی ایستگاه امامزاده هاشم

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل عوارضی ایستگاه امامزاده هاشم