صنعت خودرو را دریابید/خودروهای ثبت نامی به دست مصرف کننده واقعی برسدبر اساس انچه که در میز اقتصاد خودرویی جمع بندی شد، روش های فروش خودرو دارای ضعف هایی است که خودرو را به دست مصرف کننده واقعی هم نمی رساند؛ بنابراین بایستی با حذف رانت خودروهای ثبت نامی به دست متقاضی و مصرف کننده واقعی رساند. - بر اساس انچه که در میز اقتصاد خودرویی جمع بندی شد، روش های فروش خودرو دارای ضعف هایی است که خودرو را به دست مصرف کننده واقعی هم نمی رساند؛ بنابراین بایستی با حذف رانت خودروهای ثبت نامی به دست متقاضی و مصرف کننده واقعی رساند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میز اقتصاد شب گذشته (یکشنبه شب) با حضور مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو و یک کارشناس صنعت خودرو کشور به موضوع طرح اخیر فروش ایران خودرو و چالش های روش فعلی فروش خودرو اختصاص داشت. نتایج ایران خودرو احتمالا اوایل هفته آینده اعلام می شود در ابتدای این برنامه، کیوان پناهی- مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو - در رابطه با جزییات ثبت نام طرح فروش اخیر ایران خودرو که روز گذشته قرعه کشی اولویت بندی آن انجام شد، اظهار کرد: در ثبت نامی که قرعه کشی شد، قریب به سه میلیون و 50 هزار نفر ثبت سفارش خرید خودرو داشتند که از این تعداد یک میلیون و 660 هزار نفر مربوط به متقاضیان طرح عادی، یک میلیون و 69 هزار نفر برچسب ها: خودرو - مصرف کننده - ایران خودرو - فروش خودرو - واقعی - خودرویی - گروه صنعتی ایران خودرو |
آخرین اخبار سرویس: |