مطالب مرتبط:
بدیع و نوبودن ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره شعر حضرت علی اکبر(ع)
بازبینی آثار جشنواره ملی سرود فجر به مرحله کشوری رسید
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی ره آورد پیاده روی اربعین
رونمایی از آثار دومین جشنواره میراث سرو
دیدار پوتین با دبیر شورای عالی امنیت | علی اکبر احمدیان در کاخ کنستانتینوفسکی سنت پترزبورگ با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-14سياسي

ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) چیست؟


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: خلاقیت و نوآوری در انتقال پیام در قالب شعر می تواند تعابیر جدید شکل داده و یک اثر بدیع خلق کند که ملاک اول ارزیابی خواهد بود.

- ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) چیست؟ ایسنا/یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: خلاقیت و نوآوری در انتقال پیام در قالب شعر می تواند تعابیر جدید شکل داده و یک اثر بدیع خلق کند که ملاک اول ارزیابی خواهد بود.

محمدرضا دهقانی اشکذری جشنواره بین المللی شعر حضرت علی اکبر(ع) را یکی از ده ها برنامه جشنواره امامت و مهدویت برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تبیین و تعمیق فرهنگ امامت و ولایت در کل کشور در همه واحدها در سبک ها و حوزه ها و موضوعات مختلف هنری، علمی، فرهنگی و پژوهشی در حال برگزاری جشنواره است.

وی با بیان این که برای سومین سال متوالی جشنواره شعر و مدیحه سرای علی اکبر(ع) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار می شود، از ارتقای این جشنواره از ملی به سطح بین المللی از پارسال، عنوان کرد: محورهای اصلی این جشنواره در حوزه شعر است که با تاکید بر شخصیت حضرت علی اکبر (ع)، درشباهت زیاد به پیامبر آخرالزمان نشان می دهد جوان ها می توانند با الگوگیری از ائمه معصومین خودشان را در عالی ترین سطح، رشد و تعالی دهند.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - جشنواره - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد - بین المللی - ارزیابی
آخرین اخبار سرویس:

ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) چیست؟

ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) چیست؟