مطالب مرتبط:
ساختمان وزارت علوم و آموزش عالی در خیابان ویلا در تهران دهه 40 خورشیدی
ساختمان وزارت علوم و آموزش عالی در خیابان ویلا در تهران دهه 40 خورشیدی
پیگیری مطالبات کارمندان وزارت علوم از معاون راهبردی ریاست جمهوری
تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی شکایات دانشجویان و اساتید تعلیقی یا اخراجی در وزارت علوم/ وزیر علوم: پرونده ها باید مورد بازنگری قرار بگیرد؛ موضوع بر اساس اصل وفاق مورد تصمیم گیری قرار بگیرد
وزیر علوم: به رفاهیات دانشجویی توجه شود 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-16فرهنگي

وزارت علوم به اهمیت واقعی تئاتر دانشجویی پی نبرده است


هشتمین برنامه «رادیو دراماتیک» با موضوع تئاتر دانشجویی برگزار و طی آن اعلام شد که عدم آگاهی مدیران وزارت علوم از تئاتر دانشجویی باعث مشکلات در حمایت از این حوزه شده است.

- هشتمین برنامه رادیو دراماتیک با موضوع تئاتر دانشجویی برگزار و طی آن اعلام شد که عدم آگاهی مدیران وزارت علوم از تئاتر دانشجویی باعث مشکلات در حمایت از این حوزه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، رادیو دراماتیک به تهیه کنندگی میثم عبدی، با اجرای علی جعفری فوتمی به عنوان کارشناس مجری و امید طاهری به عنوان کارشناس برنامه شامگاه شنبه 24 شهریور در محل خانه هنر دیوار به صورت زنده برگزار شد و مهمانان ویژه این برنامه علیرضا اخوان و حسین عبداللهی از فعالان تئاتر دانشجویی بودند.

علی جعفری فوتمی در آغاز برنامه گفت: این هفته نیز به ادامه بحث تئاتر دانشجویی و دانشجویان تئاتر خواهیم پرداخت و با 2 مهمان گرامی به نام های حسین عبداللهی و علیرضا اخوان که هر دو از فعالان تئاتر دانشجویی هستند، به گفت وگو خواهیم پرداخت.

حسین عبداللهی فارغ التحصیل و دوره ای دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی بوده است، در حالی که علیرضا اخوان هنوز در حال تحصیل است و قرار بود دبیر جشنواره شود که البته این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها: دانشجویی - تئاتر - برنامه - وزارت علوم - برگزار - دراماتیک - علی جعفری
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم به اهمیت واقعی تئاتر دانشجویی پی نبرده است

وزارت علوم به اهمیت واقعی تئاتر دانشجویی پی نبرده است