مطالب مرتبط:
افتتاح 2 طرح مدیریت منابع آب و حفاظت محیط زیست در سیستان و بلوچستان
16 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش سردارجنگل فومن افتتاح شد
40 میلیارد پروژه شهرداری بوموسی افتتاح شد
افتتاح 23 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش لشت نشا رشت
بیش از یک هزار میلیارد ریال پروژه آب و خاک در سنقر افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 07:302024-08-28اجتماعي

افتتاح 2 پروژه منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 پروژه مهم و تأثیرگذار در استان سیستان و بلوچستان با هدف بهبود مدیریت منابع آب و حفاظت از محیط زیست به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 پروژه مهم و تأثیرگذار در استان سیستان و بلوچستان با هدف بهبود مدیریت منابع آب و حفاظت از محیط زیست به بهره برداری رسید.

عبدالله بامری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه ها شامل طرح های آبخیزداری و پیشگیری از سیلاب در شهرستان های تفتان و مهرستان هستند که به کاهش آسیب های ناشی از سیلاب و تقویت آب های زیرزمینی کمک خواهند کرد و به اشتغال زایی برای ساکنان محلی منجر خواهند شد.

وی افزود: پروژه اول در شهرستان تفتان، بخش سنیب، تحت عنوان آبخیزداری و پیشگیری و مهار سیل در استان به مرحله بهره برداری رسید که این طرح شامل اجرای عملیات آبخیزداری و حفاظت خاک در حوزه سنیب است که به منظور کنترل سیل و رسوب و کاهش رواناب های سطحی طراحی شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه، پیش بینی می شود که 50 نفر به طور مستقیم از مزایای آن بهره مند شوند و به طور غیرمستقیم برای 300 نفر فرصت های شغلی ایجاد شود.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - منابع طبیعی و آبخیزداری - سیستان - آبخیزداری - مدیرکل منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان

افتتاح 2 پروژه منابع طبیعی در سیستان و بلوچستان