مطالب مرتبط:
جمع آوری 63 تن پسماند غیرمجاز در شرق تهران
دستفروشان پایتخت؛ سردرگم فعالیت یا جمع آوری
کشف و جمع آوری بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در هیرمند
جمع آوری 90 معتاد متجاهر و کارتن خواب در شهرستان ملارد
عکس: پزشکیان در جمع زائران امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 14:552024-09-03سياسي

جمع آوری 63 هزار کیلوگرم پسماند غیر مجاز در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 گفت: با توجه به ضرورت حذف زباله گردان، کتفی کولی ها و عوامل غیرمجاز پسماند از چهره شهر، - با هماهنگی مقام قضایی، بیش از 63 هزار کیلوگرم پسماند در راستای برخورد با عوامل غیر مجاز جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 گفت: با توجه به ضرورت حذف زباله گردان، کتفی کولی ها و عوامل غیرمجاز پسماند از چهره شهر، عملیات شناسایی این موارد با مسئولیت اداره بازیافت شهرداری منطقه 13 و همکاری عوامل معبربان، شهربان و خودرو های ویژه با نظارت رییس اداره پسماند منطقه به طور شبانه روزی انجام شد.

وی افزود: یکی از مواردی که همواره از اولویت های شهروندان به شمار می آید و مدیریت شهری از آن مطلع است و از مردم انتظار توجه و رسیدگی دارند، زباله گرد ها و چرخ های دستفروشان زباله و پسماند است و این امر به عنوان یک اولویت برای شهروندان و مدیران شهری به صورت جدی در این منطقه پیگیری شده است.

شایان ایمان داش، رییس اداره مدیریت پسماند منطقه 13 نیز گفت: از ابتدای این طرح گسترده 827 مورد کتفی کولی و 7مورد چرخ زباله، 20 دستگاه خودرو غیرمجاز حمل و نقل پسماند و 63364 کیلوگرم پسماند با هماهنگی مقام قضایی


برچسب ها: پسماند - معاون خدمات شهری - منطقه - عوامل - مهدی رضایی - خدمات شهری - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 63 هزار کیلوگرم پسماند غیر مجاز در منطقه 13

جمع آوری 63 هزار کیلوگرم پسماند غیر مجاز در منطقه 13