مطالب مرتبط:
اکران 12 عنوان فیلم در جشن مهر سینمای ایران در استان مرکزی
نفس تازه ای به سینمای ایران با اکران فیلم های جدید/ قیف، رکورد زد
اکران فیلم برای دانش آموزان مناطق محروم استان مرکزی
استایل شیک شیدا خلیق و کیوان ساکت در اکران خصوصی فیلم «شهسوار»
انتقام مالک به پایان رسید | اکران قسمت آخر فصل سوم زخم کاری با حضور عوامل این فیلم در کنار مردم در سینما آزادی +تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 14:402024-09-17فرهنگي

اکران فیلم ها در شهرهای بدون سینمای مرکزی به صورت سیار است


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اکران فیلم ها در جشن مهر سینمای ایران در شهرستان های بدون سینمای این استان به صورت سیار انجام می شود.

- اکران فیلم ها در شهرهای بدون سینمای مرکزی به صورت سیار است اراک- مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اکران فیلم ها در جشن مهر سینمای ایران در شهرستان های بدون سینمای این استان به صورت سیار انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمودی فر پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری، سینما را یکی از رسانه ها و شاخص های توسعه هر کشور دانست و گفت: کشورهای توسعه یافته سینما را جزو سبد خانواده خود می دانند و تلاش کردند بیشترین بهره گیری را از آن داشته باشند اما این مهم در کشور ما کمتر دیده شده و باعث شده کارگردانان و فیلم سازان انگیزه کافی برای فعالیت در این عرصه نداشته باشند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه رونق سینما نیازمند جریان سازی و فرهنگ سازی ویژه است و خبرنگاران نقش مهمی در این راستا دارند، افزود: مقرر شده اکران فیلم ها در شهرستان هایی که بدون سینما هستند به صورت سیار انجام شود.

محمودی فر ادامه داد: جشن مهر سینما از 20 شهریورماه در کشور با هدف آشتی کردن مردم با سینما آغاز و تا 10 مهرماه تداوم دارد و اختتامیه آن نیز در 12 مهرماه در تهران خ


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - سینما - اکران فیلم - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم ها در شهرهای بدون سینمای مرکزی به صورت سیار است

اکران فیلم ها در شهرهای بدون سینمای مرکزی به صورت سیار است