مطالب مرتبط:
جلسه هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تهیه حمایت از خبرنگاران
جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه برای تهیه طرح حمایت از خبرنگاران
جلسه هم اندیشی مرکز پژوهش های مجلس با اصحاب رسانه
کنگره ملی شعر «حنجره های سرخ عاشورایی» در الیگودرز برگزار شد + عکس
تداوم برگزاری جلسه شورای مسکن استان کرمان بدون حضور خبرنگاران / گلایه مندی اصحاب رسانه از اقدام غیر حرفه ای روابط عمومی استانداری کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 22:052024-08-31سياسي

چله معرفتی اصحاب حق در رشت برگزار شد


اولین جلسه از سلسله نشست های چله معرفتی اصحاب حق با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی گیلان و با محوریت اخلاق تشکیلاتی در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) برگزار شد.

- رشت- اولین جلسه از سلسله نشست های چله معرفتی اصحاب حق با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی گیلان و با محوریت اخلاق تشکیلاتی در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین جلسه از سلسله نشست های چله معرفتی اصحاب حق عصر شنبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گیلان و با محوریت اخلاق تشکیلاتی در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین سید مهدی خضری کارشناس فرهنگی و مذهبی در این جلسه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه خودسازی و رعایت تقوی اظهار کرد: بنا به فرموده معظم له چیزی که به ما کمک می کند برای رشد، توجه به عرفان عملی است.

این کارشناس فرهنگی مذهبی با بیان اینکه تأکیدات رهبری به مسئله خودسازی صرفاً یک تذکر اخلاقی نیست تصریح کرد: توجه به خودسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی یک راهبرد اساسی در جبهه حق است.

وی با تاکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جبهه ای عظیم در برابر جبهه حق قرار دارد که دائماً در حال هجمه است گفت: راهکار موفقیت در برابر این جبهه توجه به معیت الهی است.


برچسب ها: حضرت فاطمه - برگزار - فرهنگی - حرم مطهر - اجتماعی - اصحاب - محوریت
آخرین اخبار سرویس:

چله معرفتی اصحاب حق در رشت برگزار شد

چله معرفتی اصحاب حق در رشت برگزار شد