مطالب مرتبط:
خطر بزرگ بیخ گوش تهرانی ها؛ سیل عظیم در راه است!
خطر حذف از آسیا بیخ گوش استقلال و پرسپولیس!
ورود تیم شهداب و انفجار سالن
وقتی جایی را ضدعفونی میکنیم باکتریها چیزی مثل انفجار اتمی رو تجربه میکنند + فیلم
ببینید| لحظات انفجار و تخریب یک برج 22 طبقه در لوییزیانا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 08:452024-09-09حوادث

خطر انفجار از بیخ گوش «تنگ بتا» گذشت


اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به کشف مواد منفجره در محل نقش برجسته های تاریخی «تنگ بتا»، در اندیکا، از خنثی شدن عملیات سوداگران در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به کشف مواد منفجره در محل نقش برجسته های تاریخی تنگ بتا ، در اندیکا، از خنثی شدن عملیات سوداگران در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اداره کل اعلام کرد: پیرو گزارش های رسیده در 17 شهریور 1403 درخصوص عملیات سوداگران اشیای فرهنگی در محل نقش برجسته های تاریخی تنگ بتا در شهرستان اندیکا و رصد اطلاعاتی مبنی بر حضور این سوداگران در منطقه موردنظر حدود ساعت پنج بامداد در معیت عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان، نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی به شهرستان اندیکا عزیمت کردند.

با هماهنگی دادستان و جانشین انتظامی اندیکا، چهار گروه عملیاتی از فرماندهی انتظامی و همچنین پشتیبانی یگان های حفاظت شهرستان های لالی، مسجدسلیمان و اندیکا ماموریت گروه ها با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی آغاز شد.

در ادامه، عوامل عملیات با رعایت نکات حفاظتی، از منطقه کوهستانی و صعب العبور منطقه کوه دلا که نقش برجسته تنگ بتا در آنجا بوده اعزام شدند که پس از بررسی دقیق هیچ گونه حفار غیرمجازی در محل یافت نشد اما بعد از پایش منطقه تجهیزاتی از قب


برچسب ها: میراث فرهنگی خوزستان - میراث فرهنگی - یگان حفاظت میراث فرهنگی - اداره کل میراث فرهنگی - اندیکا - فرهنگی - نقش برجسته
آخرین اخبار سرویس:

خطر انفجار از بیخ گوش «تنگ بتا» گذشت

خطر انفجار از بیخ گوش «تنگ بتا» گذشت