مطالب مرتبط:
دیدار سران مذهبی اقلیم کردستان با رییس جمهوری اسلامی ایران
بارزانی: به هیچ وجه نباید از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود
فعال یهودی: تا آزادی فلسطین، در کنار فلسطینی ها خواهیم ماند
برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تاکید بر موضوع «فلسطین»
روزنامه جمهوری اسلامی: وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب کرده؛ حتی مقامات آمریکایی هم گفته اند موشک های ارسالی ایران به روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته، اما صداوسیما و یک نماینده مجلس ارسال این موشک ها را تایید کرده اند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 18:002024-09-15سياسي

آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می گذرد


رشت _ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می گذرد.

- رشت _ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی عصر یکشنبه در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیات حیرت انگیزی بود که شهدای ارزشمندی را تقدیم کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش اسراییل در غزه و فلسطین بیان کرد: بازگو کردن حوادث تلخ و ناگوار در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی به کرار ضرورت دارد.

سردار سلیمانی به تشریح ریشه جنگ و تجاوز در فلسطین اشغالی در لایه های مختلف پرداخت و اضافه کرد: تاریخ گواه واقعی و سنددار سکوت فلسطینی ها در این سرزمین است که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی با اشاره به تجاوز وحشیانه فلسطین و بیت المقدس از سوی رژیم صهیونیستی افزود: آغاز جنگ های صلیبی مقدمه ای برای تجاوز به فلسطین اشغالی بود.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - محور مقاومت - سازمان بسیج - جمهوری اسلامی - آزادی فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می گذرد

آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می گذرد