مطالب مرتبط:
بارندگی و سیل در هند بیش از 60 کشته برجای گذاشت
شدت نوسانات نرخ ارز کاهش می یابد؟
سکانس بمب خنده از سریال بزنگاه که حمیدلولایی به شدت ترسید
این محور مواصلاتی تا پایان هفته یکطرفه شد
کاهش ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه تا پایان هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 15:302024-09-03اجتماعي

شدت بارندگی در پایان هفته اندک است


معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: پایان هفته رگبار پراکنده پیش بینی می شود اما بارش باران به میزان ذخیره آب در سد و آب بندان نیست.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: پایان هفته رگبار پراکنده پیش بینی می شود اما بارش باران به میزان ذخیره آب در سد و آب بندان نیست.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تداوم هوای گرم در روزهای آتی اظهار کرد: امروز و فردا با استقرار الگوی تابستانه، کماکان هوای گرم و نسبتا شرجی تداوم دارد.

وی افزود: اما از روز پنجشنبه 15 تا شنبه 17 شهریور با تقویت جریانات مرطوب شمالی و عبور موج کم و بیش ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دما بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

اسدی پیش بینی وضعیت هوای استان مازندران در 6 روز آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان از سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 شهریور، صاف تا نیمه ابری بویژه در ارتفاعات همراه با افزایش تدریجی دما همراه است .

معاون اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز پنجشنبه آسمان صاف تا نیمه ابری با کاهش نسبی دما در بعدازظهر و شب همراه با افزایش ابر رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی مازندران - پیش بینی - هواشناسی مازندران - مازندران - اداره کل هواشناسی - پایان هفته - رگبار پراکنده
آخرین اخبار سرویس:

شدت بارندگی در پایان هفته اندک است

شدت بارندگی در پایان هفته اندک است