مطالب مرتبط:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ابطال کارت پایین خدمت فرزند خود شد!
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره جذب نیرو صادر شد
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره جذب نیرو صادر شد
چالش دانش آموزان و آموزش و پرورش در خصوص تاثیر قطعی معدل در کنکور
تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» روی میز شورای عالی آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 12:252024-08-31اجتماعي

82نیروی خدمت گزار جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می شوند


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب 82 نیروی خدمتگزار و سرایدار در آموزش و پرورش استان خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب 82 نیروی خدمتگزار و سرایدار در آموزش و پرورش استان خبرداد.

محمد جمالی در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام دهه آخر صفر و گرامیداشت شهدای هفته دولت به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد و گفت: پروژه مهر از اولویت های آموزش و پرورش استان است که در موضوع ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی، صدور ابلاغ و تایید ضوابط و ثبت سفارش کتب درسی، کارهای خوبی انجام شده اما ناکافی است که در فرصت اندک باقی مانده همکاران پیگیری لازم را جهت انجام 100درصدی اقدامات پروژه مهر انجام دهند.

وی بر پیگیری روزانه و رصد فعالیتهای پروژه مهر توسط معاونین و کارشناسان در شهرستان ها تاکید و اظهارکرد: امیدواریم با رصد فعالیت های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز کرده و دانش آموزان با شور و نشاط روانه کلاس های درس شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نظم و انضباط در ورود و خروج و رعایت سلسله مراتب اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: خوش رویی و خوش اخلاقی در برخورد با ارباب رجو


برچسب ها: آموزش و پرورش استان - کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - اداره کل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

82نیروی خدمت گزار جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می شوند

82نیروی خدمت گزار جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می شوند