مطالب مرتبط:
وحدت و همزیستی بین ادیان؛ دستاورد مهم بزرگترین آیین زنده جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:502024-09-09بين الملل

وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند


در شرایط کنونی، دستِ بالای قدرت منطقه ای ایران کار را به جایی رسانده که می بینیم اقلیم کردستان عراق و مقام های عراقی نیز در برخورد با گروهک های ترورویستی ضدایرانی در خاک خود مصمم شده اند و در این رابطه اقدامات مقتضی را در دستورکار قرار داده اند.

- در شرایط کنونی، دستِ بالای قدرت منطقه ای ایران کار را به جایی رسانده که می بینیم اقلیم کردستان عراق و مقام های عراقی نیز در برخورد با گروهک های ترورویستی ضدایرانی در خاک خود مصمم شده اند و در این رابطه اقدامات مقتضی را در دستورکار قرار داده اند.

مساله ای که البته در قالب توافق امنیتی ایران و عراق و پیگیری های ایران در طی چند ماه اخیر رنگ واقعیت به خود گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: اخبار مختلف حاکی از برخورد نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق با عناصر و نیروهای تجزیه طلبِ ضدایرانی در خاک عراق و در مناطق مجاور مرزی با کشورمان است.

این گروهک های تروریستی در طی سال های گذشته، از خاک عراق اقدام به ایجاد ناامنی علیه کشورمان می کردند که این موضوع بر روابط کشورمان با دولت عراق نیز اثرگذاری منفی داشته است.

در این راستا، جدای از اقدامات ضدایرانی گروهک های تروریستی فعال در مجاورت مرز ایران و عراق که به طور خاص در اقلیم کردستان عراق حضور داشتند، باید این مساله را مورد اشاره قرار دا


برچسب ها: اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان - ایران - کردستان عراق - عراق - قدرت منطقه ای - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند