مطالب مرتبط:
بازداشت 5 فروشنده مسلح ارز در مرکز تهران
این زن مالخر معروف تهران بازداشت شد
بازداشت 5 فروشنده مسلح ارز در مرکز تهران
بازداشت 5 فروشنده مسلح ارز در تهران
بازداشت 2 برادر بی آبرو شرق تهران + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 13:452024-08-31حوادث

بازداشت سارقان 35 خانه در محدوده ستارخان تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که از 35 منزل سرقت کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منزل در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 118 ستارخان، تیم عملیات این کلانتری در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

آنان پس از بررسی فیلم های ضبط شده از سوی دوربین های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری اعضا این باند سه نفره را شناسایی کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان در اختیار تمامی واحد های گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان اکبری، دو تن از اعضا این باند را در حین ورود به یک ساختمان شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت متهمان با استفاده از شاه کلید قصد ورود به منزل را داشتند، گفت: دو متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل به تعداد 35 فقره اعتراف کردند.

قاسم پور با بیان اینکه تاکنون 13 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: همچنین دستگیری نفر سوم این باند در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.


برچسب ها: پلیس پیشگیری - رییس پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری تهران بزرگ - رییس پلیس پیشگیری تهران - پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری تهران - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارقان 35 خانه در محدوده ستارخان تهران

بازداشت سارقان 35 خانه در محدوده ستارخان تهران