مطالب مرتبط:
گام دوم بارنامه الکترونیک در حوزه حمل ونقل جاده ای کشور عملیاتی شد
بارنامه الکترونیک در حوزه حمل ونقل جاده ای کشور عملیاتی شد
بارنامه الکترونیک در حوزه حمل ونقل جاده ای کشور عملیاتی شد
بهره برداری از 2800 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای در هفته دولت
بهره برداری از 2800 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 17:252024-09-03اقتصادي

گام دوم بارنامه الکترونیک حمل ونقل جاده ای عملیاتی شد


مدیرکل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در پی اجرای مرحله نخست طرح بارنامه الکترونیک در سنوات گذشته و حذف فیزیک بارنامه، - گام دوم بارنامه الکترونیک با حذف قطعی کاغذ بارنامه عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد حمداللهی گفت: در راستای اجرای مرحله دوم بارنامه الکترونیک، رمز یکبار مصرف ( otp ) صادر می شود و ابطال بارنامه به منظور راستی آزمایی و صحت سنجی اطلاعات بارنامه و احراز هویت راننده در لحظه سفر برای وی ارسال و در صورت تایید، بارنامه صادر و یا ابطال خواهد شد.

حمداللهی فواید اجرای این طرح را شفافیت اطلاعات بارنامه و کاهش تخلفات و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی مرتبط با بارنامه عنوان کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح آمار بارنامه های باطله به طور متوسط روزانه 500 برگ کاهش داشته و به کمتر از 1800بارنامه در روز رسیده است که این امر علاوه بر رضایت رانندگان، موجب رضایتمندی سایر ذی نفعان بارنامه از جمله صاحبان کالا، بیمه، مالیات و .

خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیش از این ابطال بارنامه ها بدون اطلاع راننده می توانست سوء استفاده توسط افراد سودجو و همچنین عدم بهره مندی رانندگان و مالکان ناوگان به ویژه عدم تخصیص سوخت به ناوگان مربوطه را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها: بارنامه - الکترونیک - حمل ونقل جاده ای - راهداری و حمل ونقل جاده ای - حمل ونقل - سازمان راهداری و حمل - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم بارنامه الکترونیک حمل ونقل جاده ای عملیاتی شد

گام دوم بارنامه الکترونیک حمل ونقل جاده ای عملیاتی شد